Ftma21 22 Aylık kızımın kolunda yara tarzında pul pul egzama gibi birşey çıktı doktora gittik krem kullandık geçmedi temre dediler duası falan varmış bilen varmı nasıl geçer nasıl yapıcaz
Elifhanim Ftma21 Em ebramu emran feinne mübrimun 7 kere oku her okumanda yaraya ufle 3 gun boyunca yap bunu insallah gecer
neyzen15 Ftma21 küçükken ben de olmuştu okuyup kalemle çizmişti bi kadın geçti heman ama inanmak laxım o duaya bir de kan bağı olmayan okuyacak duayı
Babydoruk Oğlumun boyun altında olmuştu bepanthol sensiderm kullandık geçirmişti ve temiz tutulup iyi kurulanacak o bolge
Elifhanim Elifss teyzeme arayip sordm bole bole olmus bi kiz temre olms egzama gbi cikmis dedm oda bu duayi 3 gun okusun gecer dedi sende dene istersen cnm sonucta dua bu bi kotuluk gormzsn blki fayda eder
Elifss Elifhanim anladim cnm ya bmmde babamn vefatnda uzuntyle strestle basladi 1 sene olacak öleli hala derdi icimde valla gogsum koltuk altim boynum sirtim ayagim bacak aralarimda hep cikti pul pul egzema dedi dokypr ama naptysak gecmiyor
Busrammesut Annemde de olmuştu temriye duasi var yaranın üzerin e yazılıyo annemin geçmişti bi araştırın isterseniz