Burcu2026 Arkadaşlar sezeryan doğum yapalı 1 ay oldu çok az bir karnım kaldı ne yapabilirim gitmesi için korse kullanmadim
Dunyamsensn2008 Burcu2026 Bir ayda az bişey kaldıysa diğeri de gidecektir bol su için korse kullanın bir ay olduğu için spor yapın diyemeyeceğim.Beninki duruyor 🤦☺️