Ayaskubra Merhabalar sevgili anneler kızım 4 aylık oldu artık demir takviyesine başlayacağız dedi doktor sağlık ocağının verdiğinimi kullanıyorsunuz kendinizi araştırıp aldınız doktor tavsiyesi ile yardımcı olursanız sevinirim 🤍🐣🌸
nurbyrm44 Ayaskubra Kızım 4 aylık olduğunda sağlık ocağından Vegaferon vermişlerdi araştırdığım kadarıyla içerisinde paraben olduğu ve önerilmediği için vermek istemedim birkaç gün önce 5. Ay kontrolüne gittiğimizde doktorundan başka bir tane vermesini istedim Sidefer verdi ona başladık
Elifhanim Ayaskubra bn saglik ocaginnkini kullandm kizimi kabiz yapti doktor tavsiyesiyle sideferi aldm smdj onu kullanicm
asz Ayaskubra çocuk doktoru sidefer yazmıştı.sağlık ocağının verdiği ilacı kullanayım mı dedim.kullan tabii dedi.ama kimi anneler şikayetçi diyince sidefer yazsı bi kağıda.memnun kalmazsan bunu al dedi .1 haftadır sağlık ocağının verdiğini demene amaçlı kullanıyorum.kabız falan yapmadı hala hazırda bi şikayetim yok.duruma göre bakacağım bende.
Ktuna Biz daha 3.ayın içindeyiz ama geçen ay doktora götürdüğümüzde kan ilacını önermediğini kendisinin vermeyeceğini söylemişti. benim kan değerlerime bakcakmış doktor
Birgul Biz ucuncu ayda basladik ocean kullaniyoruz doktor tavsiyesi kendi cocugunada onu kullaniyomus.saglik ocaginn verdigini degil.hic bir yan etkisinide gormedim.tadini pek sevmiyor ama yutuyor yinede☺️
Ayaskubra nurbyrm44 evet bizede ondan verdiler bende pek olumlu şeyler duymadım napacagim bilmiyorum pazartesi 4. Ay kontrolüne gidicegimnozaman doktoruma soracağım sizin söylediğiniz ilacada bakayım onu söylerim bir tesekkkur ederim 🌸
MelekAnnesii Ayaskubra saglik ocagi vegaferon veriyor devlet ama durumunuz iyi onu kullanmayin icinde paraben var dedi birkac tane soyledi arastir icine sineni alirsin dedi doktorumuzla görüştük ocean verdi icerigi temiz oglum tadini sevmiyor ama mecburen veriyorum
Hasomums Bizde 6. Ayda başladık erken başlamayı doktorumuz önermedi. Sağlık ocağının verdiği kabız yapıyor diye duydum. Biz doktor tavsiyesi ile sidefer kullanıyoruz her hangi bir sorun yaşamadık şu ana kadar ☺️