Elfd benim kızım bu ayın 9 da 14 aylık olucak tam. Sabah 7 8 gibi uyanıyor biraz uyku hali geçince bişeyler atıştırıyor kuru ekmeği çok sever biraz arada peynirle veririm yani küçük bi kahvaltı yapar 3 4 sonra uyur. Sonra kalkar tam kahvaltı yaparız beraber ne severse yediriyorum. Sonra 3 saat falan geçince yemek varsa yiyebileceği onu yediriyorum yoksa çorba yapıyorum arada süt dilimi veya yoğurt atıştırma veriyorum yerse sona sonra uyuyor günde 2 uyku yapıyor bu arada 2. Uykuda kalkınca akşama geliyor yani 5 6 gibi uyanıyor sonra akşam yemeği yediriyorum. Sonra uyuyor. Tabi bu arada akşam yemeği yedikten sonra geç uyucaksa bazen birazcık çorba içiriyorum çok içmiyor bazende hiç yemiyor direk yatıyor böyle canım umarım anlatabilmişimdir biraz karışık oldu galiba😊