Büyüdükçe daha az emer derlerdi ama şimdi tam tersi oluyor yarım saat uyusa bile kalktığı zaman aranıyor veriyorum susuyor normalde 2 saatte bir emzirin diyorlar ama kimi de her istediğinde verin diyor siz ne sıklıkla emziriyorsunuz? Sizde aynı durum var bu?