Arkadaşlar merhaba..38 günlük bebeğim var emziriyorum mama kullanmıyoruz..Kilo alımı çişli bez sayısı gayet iyi 🧿 fakat bebeğim hep emmek istiyorum benim göğüslerim hiç sertleşmiyor hep yumuşak sütüm yetiyor mu acaba diye düşünmekten kendimi alamıyorum 😕 çok üzülüyorum hep aklımda sütüm geliyor mu yetiyor mu sorusu var 😕