Parsmls Bebeğim süt ve et alerjk oldugu için zor emiyor kilo alımı biraz az 3,5 aylık 4 aylık oldugunda sütsiüz kaşık mamalardan kullansam kullananlar yorum yapabilir mi ? Sadece anne sütü veriyorım hıc mama kullanmadık
Nursan Parsmls bebeğim 4 ay 24 günlük ben 4. Ayı doldurduğundandır 4 ayın pirinç ununu veriyorum. Onu verebilirsin oğlumda çok güzel kilo alımı oldu. Benim bebeğim hem anne sütü içer ama sadece geceleri. Gündüzde formül mama içiyor ve sabah akşam günde 2 bazen 3 defa pirinç unu veriyorum
Tubali Parsmls hippin var sütsüz yulaflı pirinçli ben vermiştim. Biraz kabızlık yağmıştı ama bi deneyin isterseniz
espalp Parsmls hipp’in sütsüzlerini yapabilirsiniz. Ben 5.aydan beri kullanıyorum süt alerjik benimki de
espalp Nursan 4 aylık bebeğe nasıl o kadar pirinç unu veriyorsunuz 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Pirinç unu faydalı bir şey de değil zaten .Kof kilodan başka bir şey değil yaptığınız 🤷♀️
Nursan Aybikelina formül sütü aptamildir ondanda memnun kaldım SMA dan da çok memnun kaldım. Aylık her ay 1 kilo alır çok şükür☺️ Pirinç unuda 23 günlük olmasına rağmen baya iyi geldi ona normal A101 den aldım hero baby
Nursan espalp iyi de zaten 4. Ayın pirinç ununu veriyorum ve sabah birde akşam bazen öğlende veriyorum. Bebeğim sabah kalkar süt veririm doymaz ağlar mecbur pirinç unu veririm ve ne kadar verdiğimi nereden biliyorsunuz ki öyle diyorsunuz?Normalde 150 cc suya 3 yemek kaşığı konuyor ben 50 cc suya 1 yemek kaşığı koyuyorum onu veriyorum. Çoğu zaman anne sütü ile yaparım pirinç ununu