Hunili Emzirmeyi kestikten ne kadar sonra göğsünüzde süt tamamen kesildi? Oğlum yaklaşık 5 aydır emmiyor, bişe dürttü heralde göğsümü sağdım ve süt çıktı. Çok azdı, kalan süttür diye kendimi heveslendirmemeye çalışıyorum böyle bir şey mümkün mü ?
Minnoo35 Hunili evet oluyormuş öyle bende 2 oldu keseli hala fışkırıyor sütüm kuzenimin 1.5 yıl sürmüş o şekilde
Burcutuna Hunili emzirme pozisyonu na geldiği zaman ağlıyorsa meme reddi yaşıyorsunuz.sutunuz düzenli sagarsaniz mutlaka geri gelecektir.cogalmasi için ilk bir hafta 2 saate bir gece gündüz düzenli sağın öyle verin.sonra 3 saate bir ama düzenli ve sabırlı sütünüz cogalacaktir.🥰
Hbbadgzl Hunili sağma sakın sağdıkça hormonları uyarırsın sütün gelmeye devam eder kendi kendine kesilicektir.
elmaliturta Hunili canım dolu dolu 23 ay emzirdim kestim hiç dokunmadım şişti doldu sertlesti sonra gitti yani 15 gün içinde tamamen bitti
Hunili Mom9 Sağıcam zaten saat başı, öyle doysunda falan gözüm yok 3-5 kaşığa bile razıyım ben yeterki gelsin
Hunili LiTeraRy Minnoo35 mervegny Mom9 güzel anneler bi danışmanla görüştüm ve sütümün geri gelebileceğini üretimin hala devam ettiğini ama sadece memenin sütü atmadığını, bunun içinde bebekle temas ederek oksitosin hormonunu üretmem gerektiğini söyledi. Bunun zor ama imkansız olmadığını söyledi sadece inanın kendinize ve bebeğinize dedi. İnşallah başarıcaz bizde dünden beri her sağımda biraz süt geliyor ama o kadar az ki yine de bu sütüm olduğunun göstergesiymiş 💃🏻🌸🌸 bugün 5 ay sonra ilk kez oğlum çığırıp bağırmadan bir iki sefer de olsa memeyi tuttu❤️ Olacak inşallah 💪🏻
Hunili Minnoo35 inşallah 🙏🏻 Kalbim yerinden çıkacak bilseydim ekipmanları satmazdım. Oğlum bugün aylar sonra ilk kez göğsümü emmeye çalıştı o bilinçaltımı tetikledi heralde inşallah Allah yüzümüze bakarda sütüm gelir ❤️❤️
mervegny Hunili canım ben deneyimlemedim ama aylarca emziremeyip sonra danışmanla emzirmeye başlayan ve sütünü geri getiren kişiler var ben instagramdaki emzirme koçlarında şok okuyorum beyinle alakalı kendini buna odakla ve sağ emzir bol bol bir yudum bile olsa fayda yani
Hunili mervegnybende şimdi bir kaç tanesini yakın markaja aldım. Her yolu deneyeceğim❤️ saat başı sağsam ilk etapta miktar artana kadar fazla olmaz sanırım
Hunili Minnoo35 emme pozisyonuna geldiği an kıyameti koparıyor hala 🙄 alıştırıcam inşallah bi şekilde ❤️
Nursemom178 Hunili benimde o şekilde sağmak değil ama sıkınca 1 damlacık süt gibi bir şey çıkıyor ama kıvamı çok yoğun ve tadı tuzlu o süt müdür inşallah süttür damlasına bile çok ihtiyacım var sizin de sütün kıvamı tadı öyle mi
Hunili Burcutuna gece sağamıyorum 4 saat kadar ama gündüz her fırsatımda saati beklemeden sağıyorum 🤱🏻
Hunili Nursemom178 evet koyu kıvamlı ilk süt gibi ve yağlı o süt canım. Meme de kalan süt olsa duru oluyormuş. Sütü üreten proşaltin hormonuymuş ve bu hormon vücutta hep bulunuyormuş. Sütüm tok diye düşünmemek hep sütüm var diye olumlu düşünmek gerekiyormuş. Oksitosin de sütün meme kanallarından dışarı atılmasını sağlıyormuş bunun içinde bebeğimize ihtiyacımız varmış kokusuna tensel temasa vs o zaman üretiliyormuş oksitosin böylelikle süt üretimi destekleniyormuş 💪🏻 Denemekten zarar gelmez. Bir damla bile geliyorsa umut vardır ve ger yol mübahtır ❤️
Hunili Nursemom178 bir kaç damla bile olsa içindeki antikorları barındıran başka hiçbir besin yok. Böyle düşün ve o damlalar çok değerli.