Darkgod merhaba ben memlekete bebek arabası taşımak istemediğim için uygun fiyatlı orada bu bebek arabasını aldım siyahını.tam yatıyor kullanışlı sadece arabanızın bagajınız küçükse katlanınca çok küçülmüyor bebek arabası belki o zaman sıkıntı olabilir.çok ağır değil bi de şunu diyeyim sonradan farkettim Avm de tutacak yerlerinden çok elektrik çarptırıyordu plastiğinden midir bilmiyorum. ( hani parkta kaydıraktan kayınca çıtır diye ses duyulur ya işte öyle)artıları eksileri böyle. Biz yazdan yaza 2 ay memlekette kullanıyoruz orada da idare ediyor işte