Fatmallper1 ilk doğum yaptığımda sütüm senin gibiydi canım ☺️ akşam boza içmiştim. sabah göğüslerimin ağrısından ağlayacaktım (ki gece boyu emziriyorum) 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ sabah yanlış hatırlamıyorsam iki göğsümden 140-150 cc arası gelmişti ki gün boyu baya doluydu yine. ben de boza, tahin helvası ve tahin pekmez çok süt yapmıştı