Bugün ağdaya gittim genital bölgemde yırtık oluştu çok korktum ağlama krizine girdim resmen dış dudakların orda kıl çıkmayan ıslak bölgeye ağda sürülüp çekilmiş solda küçük parmağım kadar yırtık oluştu sağdakinde biraz daha küçük arkadaşımın başına gelmişti antibiyotik krem vermişler ona eşim hemen eczaneden aldı gazlı bez koyduk iki tarafada çok fena korkuyorum ne kadar sürede iyileşir bilmiyorum doktora gitmeme gerek varmı inanın ağdaya tövbe ettim başına gelen varsa deneyimlerini paylaşabilirmi 😭😭