Arkadaşlar merhaba kızım yarın 3.ayına giriyor bugün doktora genel bir kontrole götürdük hep sağlık ocağı yapıyordu kontrolleri neyse. Bebeğim 4 kilo doğdu şu anda 5350gr olmuş sadece anne sütüyle besleniyor. doktor bayağı korkuttu beni az almış, neyle besledin? Neden böyle? 2 haftasonra tekrar gel, kan testi yapıcam vs.
Oysa ki geride bıraktığımız aylarda hep aylık 600-700gr aldı açıkçası kilo takıntılı biri değilim sağlıklı ve zayıf olmasından yanayım. Mama da vermek istemiyorum.
En kötüsü de doğduğundan beri özel ve devlet dahil insan gibi bilgi veren konuşan bir doktor bulamadık.
Sorum şu 3 aylık bebek için 5350 çok mu az?