Elif9419 gelir. Oğlum 8,5 aylık. 8 aylıkken işe başladım, iki haftada sütüm yok denecek kadar azaldı. Doğumdan beri solgar brewers yeast, bestlak falan kullanıyorum, onlardan mı bilmem ama sütüm çok boldu ama emzirme azalınca süt bitme noktasına geldi. Hastane tipi pompa kiraladım bir damla bile gelmedi. Ben de oğlumu emzirmeyi sıklaştırdım devamlı dayadım memeyi( iki hafta çalıştıktan sonra evden çalışmaya geri döndüm) Pompanın getiremediği sütü oğlum emerek getirdi. Anladım ki yediğimiz içtiğimiz fasa fiso, sütü arttıran en önemli şey emzirmek. Huysuzluğu diştendir ama sürekli emzirmeye çalışın. Olmadı uyku sırasında emzirin.