Arkadaşlar oğlum o kadar şımarık ve ağlayan bir çocukki artık dayanacak gücüm kalmadı. Çevremdeki insanlar abarttığımı düşünüyor ama gördüklerinde az bile anlattıkların diyorlar. Kapıcı bile diyor oğlun her geldiğimde ağlıyor diye. Binamızda oğlumla akran 5 bebek daha var böyle değil. Bugün komşumuz çocuğunu getirdi oğlum o sıra ağladı kendini yerlere attı kız oyuncağını aldı diye. Beni ısırdı nefesi kesilene kadar ağladı. Komşu kaçtı gitti. Çok uğraşıyorum kitap okuyorum, puzzle aldım birlikte yapalım diye. Boyama kitapları, ışıklı arabalar bisikletler, toplar aklınıza gelecek herşey. Ama o koltukların en tepelerinden inmiyor inince kıyamet kopuyor. Sandalyeden masanın üstlerine çıkıp prizlerle oynuyor. Sandalyeyi balkon ya da pencereye sürükleyerek götürüp ordan sarkmak istiyor. Camlar kapalı yaşıyorum bu sıcakta. Sürekli yarım saatte bir emiyor ve yarım saat sürüyor emmesi. 2 aya yakın böyle ben düzelir dedikçe daha da kötü oldu. Dermanım kalmadı hiçbi yere çukamıyorum bahçe de dahil çıkınca perişan halde dönüyorum. Dün annemlere gittim ikis saat koltuklarda. İnmedi balkon demirlerinden sarkmaya çalışıyo sandalyelere çıkıp masa üstüne çıkıyor kendini atmaya çalışıyor. Onlar bile dedi Allah yardımcın olsun gerçekten anlattığından daha kötü dediler üzüldüler bana. Napayım nasıl başederim acaba bi danışmana falan mı götürsem. Yemek yemeyi bırakın tuvaletw gidemiyorum. Eşim yokken cici bebe aldırttım kendime onları yiyorum sütle 😣😣