Kızlar oğluma vakumlu tabak almak istiyorum ama karar veremedim. Essbabynin bölmeleri çok küçük geldi gözüme ve sanki bizim mama sandalyemizin tepsisine büyük gelecekmiş gibi geldi. Ama oioinin de kötü yorumları var kokusu varmış yemeklere falan siniyormuş. Kullananlar yardımcı olabilir mi?