HappyKids şükürler olsun ki çok uysal ve uslu (ilk 2 ayı saymazsak) bir oğlum var 🥰 bugün 7 aylık oldu yemek yeme, uyuma hiçbir sorun yaşamıyorum babamız vardiyalı çalışıyor bazen gündüz bazen gece evde ve evde olduğu her an oğlumuzla ilgilenir yemeğini yedirir banyo ettirir altını alır oyunlar oynar bende o sırada evi toplarım sonra hep beraber vakit geçiririz gündüz 2-2 buçuk saatlik tek uykusu var o esnada kahve keyfi falan yaparım bazen bende uyurum akşam da 9 gibi uyuyor onu uyutup eşim evdeyse onunla vakit geçiririm sohbet muhabbet eder tavla, kızma birader vs oyunlar oynarız eşim evde değilse bende yatar uyurum 🤭 yorumları okudum herkes kendine vakit ayırmayı duş, kitap vs gibi yazmış ama ben genelde telaş içinde olmadan eşimle ve oğlumla geçirdiğim her saniyeyi kendime vakit ayırmış olarak sayıyorum çünkü onlar ne kadar mutluysa bende o kadar mutluyum 🥰