ggzmkrcc hamilelik öncesi diot galiba nasil yazılıyor bilmiyorum hamilelik sonrasi soprana ice yazıyordu galiba buz lazer kullanıldı 1 sene sonra fikrim ne olur bilmiyorum ama benim göbek kalça kolun tamamı her yer çok fazlaydı göbekte çıkmıyor kollarım kalça üstü çok seyreldi ve çıkanlar açık renkli eski halime nazaran çok memnun kaldim