Cananne1 Hanımlar bebeğim 3 aylık oldu, bir haftadir, emzirdigim gibi gazını çıkarırken kusuyor, fazla emdiginden mi yoksa gazdan mi anlamadım gitti hiç böyle olmamisti
Nilnil Cananne1 o dönemlerde oluyo 4. Ayda dha fazla olmstu bizim belki fazla emmiştir olablir yani notmal kabul edilir 5. Ayda azaldı bizim ama hala kusuyo 6 aylıgız günde bilere kustgu oluyo belki 2
Cin Cananne1 reflüden dolayıdır muhtemelen 4.ayda pik yapıp 5.ayda biter. Kafasının altında 45 derece eğim olacak şekilde yatırılmalı. Reflü yatağı da olabilir. Özellikle emzirme sonrasında.