Selam kızlar oğlum 5 aylık oldu 1 aydan fazladır saçlarım o kadar çok dökülüyor ki oluk oluk banyo yaparken bacaklarımdan su yerine saç akıyor iyice psikolojim bozuldu dermatoloji doktoruna gittim çok aşırı bi seyrelme olmadığını söyledi ama ben hissediyorum saçlarım eskiye nazaran çok azaldı e,d vitamini ve çinko verdi kullanmaya başladım şampuan olarakta max derma women şampuanını verdi ama daha almadım alıp kullanan var mı ya da aynı durumu yaşayanlar neler yapıyorsunuz yardımcı olun 😔