Esifet Her ikisini gün içinde kullanan var mı? Yoksa sadece birini mi kullanmak gerekiyor? Ve zinco damla doktorum 24 saatte 1 kez ver dedi? Siz nasıl kullandınız?
Dunyamsensn2008 Esifet Zinco kullandım fakat pek bir işe yaramamisti metsil,biogia ,sab simplex iyi gelmişti ama oğlum hâlâ gazlı bir çocuk o yüzden ne yapsanda bazen gazlı oluyor.
fatmablnakgn Zinco kullanıyorum çok memnun kaldım bebeğim sadece 1 aya yakın kadar gaz sorunu yaşadı sonrası hep rahat geçti
Esifet fatmablnakgn nasıl kullanıyorsunuz Peki zincoyu? 5 gündür nefesi kesilecek fibi bir ağlama gazı vardı belli dünden beri kullanıyorum bilmiyorum ondan mı çocugum biraz sakinledi 35 günlüğüz daha. Uyku yapıyor mu?
fatmablnakgn Esifet 2 samla sabah 2 damla akşam verebilirsin demişti eczanede o sekil kullandım çok iyi geldi gaz sorunu baya azaldı sonra günde bi kere vermeye başladım halada kullanıyorum nolur nolmaz diye
Fun Biogai gerçekten anlatıldığı kadar aslaaa işe yaramıyo. En azından bize hiç yaramadı ama zinco inanılmaz iyiiii
Kartanesi26 Esifet valla cnm bn veriyorum gunde iki uc kez birsey olmadi cok sancisi varsa ver duzenli sabah ogle aksam