Haminne ben de mirena kullanıyorum. özelde taktırdım, 650 tl ödedim. doktorum bunu önerdi. koruyuculuğu çok yüksek seviyedeymiş. takılırken hissetmiyorsun bile. dezavantaja gelince ilk takıldığı dönemde bi kaç ay sürekli ama lekelenme tarzında kanama yapıyor. zamanla geçecekmiş, bekliyorum.