Baharas ikindiden sonra da çıkmaz lohusa derler, rahmetlik oğlum 20 gün yaşadı, ve hep hastanedeydi, sabah 8de hastaneye giderdim emzirmek için, en son akşam 10-11 gibi emzirir öyle eve dönerdim gece almazlardı çünkü, alacaklarını bilsem eve adım bile atmaz hastanede yatardım.. Kızım da erken doğdu, 15 gün hastanede yattı, eve döndükten sonra 2 gün sonra kontrole gitti, 40 onu doldurmadan nöroloji ve endokrinoloji doktoruna gitti, doktor doktor gezerken baya da yol kat etti Tuzla’dan Üsküdar’a kendi arabanızla bile 3-4 saat sürüyor gidiş geliş, ve saat 3teydi randevu eve dönmemiz akşamı buluyor her gittiğimizde. Yani o hurafelere inanmıyorum, besmele çeker gidersiniz Allah’ın izniyle ne size ne de bebeğinize bi şeycik olmaz 🙏☺️