Mrvylmz123 benim oğlum da şöyle olmuştu 40 derece düşmek bilmeyen 1 hafta ateşi vardı ilk doktora götürdük üşüttü dediler ertesi gün tekrar götürdük 6. Hastalık dediler hala geçmeyince araştırma hastanesine götürdük kan değerleri çok düşüktü doktor çok ciddi bişey olabilir dedi ve karaciğer enzimleri de yüksek dedi hemen kötü düşünmek istemiyorum dedi günlük kan alalım dediler 1 hafta içinde kendiliğinden ateşi düştü ama karaciğer enzimleri için tekrar getirin bakalım dediler 1 ay sonraya randevu verdiler ve hiç bir ilaç kullanmadan bütün kan değerleri normale dönmüştü neden öyle bir hastalık geçirdi ne oldu vs açıkca doktorda anlamadı 3 farklı hastaneye götürdüğümüz halde çok şükür bidaha olmadı