Wyz
Wyz bizimki bu ay hiç kilo almamış resmen böbreklerine bakıldı kum döküyo Olabilir dedi şükür bişey çıkmadı idrarın da rengi baya koyu bi sarı enfeksiyon olabilir bakalim kültür de çıkar varsa çarşamba günü. Bi de ozeldeki eğer kültür de de biseu çıkmazsa sütun yetmiyo o zamsn sağım yap 3 saatte bi 100 ml çıkması gerekiyo dedi Bende bebeğin çekmesiyle sağım aynı çıkmaz dedim en fazla 20 ml eksik çıkar dedi ama sütüm olmasa kan değerleri normal çıkmaz diye düşünüyorum bende ve yeterli sayıda cisli bezi de çıkıyor ayrıca sütümün oldugunu ben sıkarak da görüyorum ama kilo almauisini bi türlü cozemedm bi de ozeldeki doktor sütünde varsa o zaman dişlei cikickt ondsn oyledir diyo sacmalik ama eğer damakları acıyı bunu niye sütle kitaplığı aciyo da açıyor sütun yokda o zaman sebep damaklardr o yuzden kilo almiyo agliyodu demek ne demek anlamadm gitti