Sema10 Bulutipek gazdan dolayı benim bebeğimde o ayda çok olurdu doktoruma danıştım gazı vardır dedi yediklerime dikkat ettim ve bolca kimyon çayı içtim bebeğime içirdim şuna 2 ay 23 günlük çok şükür iyi ❤️
1prens1prensesannesii Bulutipek bende gazdan dolayı diye biliyorum. Bizimkinin sürekli gurulduyor uykuda bile. 52 günlük
Nhr682 Bulutipek Yok hayır gazdan kaynaklı benım kızım dan ben çok çektim çok gazlı bir bebek. Sab simplex ve max biotic kullanıyoruz çok şükür rahatladık☺️
Sema10 Bulutipek kimyonu bir su bardağı su ile kaynattım iki kaşık bebeğime diğer kalanı kendim içtim YouTube da yaz doktor tarifini veriyor çocuk doktoruma sordum oda tavsiye etti