Berfin988 Göz doktoruna ne zaman götürülüyor bebekler kızım 2ay 15günlük dikkat ettim gözlerini sürekli şaşı yapıyor
deniz__92 Berfin988 bizimde 3 aylık göz doktoruna götürdük 1 yaşa kadar yapması normal dedi iyi birşey dedi öyle yapması göz kaslarını kullanabildiği anlamına geliyormuş
Canan2727 Berfin988 benmkide yapıyordu sürekli canım smdi 3aylık ara ara yapıyo hala ama doktora götürdüm 1yaşına kadar yapması normal dedi
Birkoalaanasi Geçici bir süreç. 1 ay’a kadar bizde de olmuştu kendiliğinden geçti. Hâlâ devam edecek olursa gözlemleyip gösterebilirsin.