Berfin988 Göz doktoruna ne zaman götürülüyor bebekler kızım 2ay 15günlük dikkat ettim gözlerini sürekli şaşı yapıyor
UraSsmom Berfin988 İlk ay muayeneye gittiniz mi? Biz gittiğimizde herşey normal dedi 1 yaşda kontrole çağırdı 2 ay 6 günlüğüz
H12345 Berfin988 hiç gitmedi iseniz gidin gösterin benim bebeğimde 2 ay 10 günlük. Bir yere bakarken arada akiyor gibi yada yakınına birşey getirip tutunca şaşı gibi yapıyor ama sürekli değil tabikide henüz herşeyi net kavrayamadiklari icin dikkatini çeken şeylere bazen yapıyorlar . Ama sizinkisi sürekli öyle ise gösterin bence
Peki Berfin988 biz 2 aylıkken göz muayenesine çağırmıştı doktorumuz gittik o şaşılık olayını sormuştum kızımda da oluyordu arada sırada doktor 6. Aya kadar normal ama daha sonra olmaması lazım eğer 6. Ay kontrolüne kadar geçmezse tekrar bakalım dedi şu an 6 aylık rutin kontrollerine götürmüyorum kızımı çoktan o olay geçti
UraSsmom Berfin988 Zaten ilk muayenesi yapılması gerekiyo canım biz 10 günlükken ilk kontrolüne gittiğimizde çocuk doktorumuz söylemişti göz muayenesini sonrada 1 yaşta çağırıyorlar işte
H12345 Berfin988 göz doktoruna canım çünkü ilk 1 ay bunun yapılması lazımdı ki her yerde böyle bu. Sonuçta gözcü ayrı çocuk doktorunun bilgisi ayrı . Ama siz bilirsiniz yinede.
Annie Merhaba, goz muayenesi 1 yasindan sonra yapiliyor diye biliyorum. Goz kaslari henuz gelismedigi icin sasi yapabiliyorlar gozlerini. Birde yukari baktirmamak gerek diye biliyorum.
Nltka Bizimkide yapıyordu 3 aylık olduk ellerine bakarken hala şaşı yapıyor . 1 aylık muayenesinde göz doktoru baktı herşey normal dedi
Bgmbgmbgm Berfin988 bizimki de çok şaşı yapıyordu, o dönemler normalmiş.. ben de çok geriliyordum bi problem mi var acaba diye..şuan 4buçuk aylık hiç yapmıyor şaşı:)