5253 Kızlar uzun yolculuğa çıkacağız arabanın içi aşırı sıcak oluyor cam mı açılmalı yoksa klima mı açılmalı bebeğim 3 aylık
ozgurkus 5253 ben dün gece 8 saat yolculuk yaptım.Cam mantıksız uzun yolda.Klima 1 de açtık. Gece tamamen kapattık.
FerahKuzum Biz klima açtık ayaktan doğru ama bir sorn olmadı şkür. Cam açacaksanız da puset örtüsüyle bebişi koruyablirsniz 😏