Selam arkadaşlar,
Bebeğim 5 ay 1 günlük, sağlık ocağından kan damlası olarak Vegaferon ve D vitamini olarak Monovit D3 vermişti hemşire, fakat kan damlası çok karın ağrısı ve huysuzluk yaptı bebeğim normalde gaz sancilari çekmezken çok ağlar oldu ve burada okurken de içerisinde paraben içerdiğini gördüm pek bilgim yok bunlar hakkinda gördükçe araştırmaya çalışıyorum. Kan damlasi ve D vitamini olarak hastaneye gidemedigimiz için eczaneden bunlar dışında başka damlalar istedim onlarda Kan damlası olarak Ferrum Hausmann ve D vitamini olarakta Hamile iken yine saglik ocağından verilen Devit 3 ü vermişler, abime aldırdım. Kaç damla kullanilmali, kullanan varmı bunlar daha mi iyi kullanan varsa bilgi verebilir misiniz 😊