Doktorlar zaten bunca yıl boşuna okuyorlar ve ömürleri boyunca da okumaya araştırmaya boşuna devam ediyorlar! Etraftaki insanlar her şeyi söyler. Ya siz kulaklarınızı etrafınızdaki insanların söylemlerine kapatacaksınız ya da araştırıp öğreneceksiniz ki böyle zihniyetlerin sizi etkilenesine izin vermeyeceksiniz. Bebek zaten olması gereken kilonun üstünde. Kilo demek sağlık demek değildir. Ve her çocuğunda bir diğeriyle gelişimi aynı olmaz. Benim bebeğim 2 kilo doğdu. Şuan 4 aylık ve 5 buçuk kilo. Olması gereken kilo değerleri içinde, her ay alması gereken kadar kilo alıyor ve gayet de sağlıklı çok şükür. Önemli olanda bu değil mi zaten?