Bebeğim 14 ay 20 günlük uykularımız çok kötü durumda.Gündüzleri çok az ya da hiç uyumuyor.Geceleri çok sık uyanıyor.Geceleri emziriyorum piş pışlayıp tekrar yatırıyorum.Yarım saat bir saat aralıklarla tekrar uyanıyor.Aynı şekilde yemek yemekte hiç istemiyor bu yüzden sürekli ağlıyor.Acaba yeni bir diş mi çıkarıyor diyorum.Bu aylarda olanlardan ya da bu ayı geçenlerden fikir almak istiyorum.Sizlerde durum nasıl?İnşallah geçer diye umuyorum.Sizlerde geçti mi bu süreç ne zaman geçti merak ediyorum.Ya da geçmediyse de tabi ki:(