Merb arkadaslar ayin 1inde yasimiz doluyo.fakat bu son bi haftadir cok denk geliyorum 1yas asi sonrasi ayilip bayilana , epilpsi sanilana,havale gecirene, oyuzden acikcasi bir yas asisindan cok korkmaya basladim hatta neredyse yaptirmamayi dusunuyorum..sanki bu son donem bir yas asilarina ekstra bsey katmislarda bunlarda etki yapiyo gbi geliyo bana..Allah evlatlarimizi korusun suan kararsizim..yarin zaten rutin kontrolumuz var doktorumun fikrni alicam ama sizinde fikrinizi merak ettim sizce YAPTİRMALİMİYİZ..YAPTİRMAMALİ Mİ.