Bebibebi Kızlar bebişim 28 günlük malum havalar bayağı sıcak oldu bebişleri nasıl giydiriyorsunuz kollu giydirsem terliyor sadece askılı giydirsem üşürmü diyorum kararsızım sizler nasıl giydiriyorsunuz
Synmannesi Bebibebi benim de 8 günlük kızım uzun kollu ince altına da çoraplı ince alt giydiriyorum çok mu sıcak olur acaba :( bende bekliyim öğreneyim.
Biranne91 Bebibebi benimde bugün tam bir aylık oldu bende sadece kolsuz zıbın giydiriyorum. Havalar çok sıcak bebekler isilik dökecek yakında. Gece uyurken de ince bir tülbentim var onunla kundak yapıyorum
Ikrabebek Bebibebi 44 günlük bebeğim sadece zıbınla yatıyor. Çok sıcak çünkü. Klima açmıyoruz korkuyorum. Balkon kapısını açıyoruz bazen
Metehanmom Bebibebi biz daha 20 gunluguz Hatay’da yaşıyoruz hava çok sıcak kolu kısa giydirme rağmen çocuk sürekli sıkılıyor ağlıyor bende çıtçıtlı ile bıraktım kendiliğinden uyudu oğluşum biz bu sıcakta eridik bebisler ne yapsın 🙄 siz nerede yaşıyorsunuz sizde giydirebilirsiniz isterseniz
Aryalinam Benim kizim 14 günlük sadece kisa kollu ya da kolsuz badi giydiriyorum sadece aksamlari ince patikli alt giydiriyorum. Hatay da yaşıyoruz bu kadar az giydirmeme rağmen isilik oldu
mrsgnss 27 günlüğümüz ilk başlarda alt üst ince takımlardan giydirdim ama sıcakların artmasıyla tek kısa kol badi giydiriyorum ona ragmen bazı yerleri kızaroyor sıcaktan
Coyness2020 Bebibebi benimde yarın 40gun oluyor artik kısa kollu giydiriyoruz bir haftadır nerdeyse. Ellerini ayaklarını kontrol edersiniz baktınız üşüyor çorap giydirirsinjz