asyali Merhaba kızım henüz 2 ay 13 günlük 1 haftadir çok fazla salyalanıyor üstü başı hep ıslanıyor. Daha çok küçük olmasa diş çıkardığını düşüneceğim. Varmı bunu yaşayan bilen bilgi verebilecek bir anne.🙏
Deletedmom388 asyali Hemen her bebekte o dönemlerde salya fazla oluyor merak etmeyin normal bir durum.Elini emme ağzına sokma vs bunlar da oluyor bir yandan tabi..Bir süre daha devam eder🌸
Mervemerveesk asyali biiiiz, 5 aylık olduğu gün ilk dişi çıktı ama 2 aylıktan beri salya salya salya. Önlüksüz dolaşmıyoruz maalesef. Merak etmeyin normal bir durum
Deletedmom44 asyali benim bebişimde ağzı salyalanıyor ama okdr yakasına falan damlayacak kadar değil 2 ay 11 günlüğüz 🤷🏻♀️
UraSsmom asyali 2 ay 6 günlüğüz bazen oluyo salya ama öyle çok değil ıslanacak kadar elini de emmeye başladığı için oluyo normal
asyali Mervemerveesk teşekkür ederim ağzından köpük salyalar akıyor başta böyle köpükleri tükürmeye çalışması hoşuma gidiyordu ama 1 haftadir sürekli artıyo artık endişelendim. Birde sürekli sakız çiğniyor gibi ağzında biseyler geveliyor. Sizdede oluyormuydu?🙄😊
Mervemerveesk asyali evet oluyor hala ara ara sakız çiğner gibi yapıyor. Köpük de çıkarıyor arada😂 enteresan bu bebekler 😀
guzin asyali benim kızımda öyleydi diş e ihtimal vermedim 3ay 10günlükken alt iki dişini sırayla çıkardı şok oldum Salyalar kesildi ardından 😱🙈