Dolunay4 Kızlar en son mart ayında doktora gittik şimdi bu ay aşımız var ama ayın sonunda 8 aylığız. 3 aydan beri götürmedim sizce genel kontrole götürsem artık virüs yüzünden korkuyorum ama gelişimi ve herşeyi öğrenmek istiyorum..