Kızımn dirseğinn iç kısmıyla omuz kısımlarındaki kızarıklığı bi türlü geçmiyor kortizon lu krem sürüyorum baya hafifliyo az terlesin yine aynı 1 gün arayla yıkıyorum mustela krem sürüyorum ince kısa kolla yada zıbın la yatıyorum ama yok hiç tamamen geçmiyor sizinde varmı bir öneriniz kızımda alerji var buarada ama bitek dediğim yerlerde oluyo isterseniz resimde atabilirim