Merhaba bayanlar, hanımlar ve kızlar.. Bazı postlara yorumlarıma denk gelmişinizdir belki gaz damlaları memede uyuma vs yorumlarıma.. 3 gecedir uykusuzluğumuz had safadaydı ve benim sağ omzum ve sağ göğsüm perişandı. Doktora gittik acaba kolikmi diye danışmaya hayır değil dendi. Kolik müzikleri vs denedik çare yok.. artık caresizliğin verdiği arayışla elektirik süpürgesini çalıştırdım gece 1 de benim yavru tosbağam uyudu kaldı.. kapatınca viyaklayıp açınca uyuma denemeleri sonucunda anladım ki kolik. Neyse sorum şu ki oturduğum binada gece süpürge sesi resmen yankı yapıyor. Kolik olupda farklı çözüm bulan var mı acaba?