Aliasaffff Merhaba herkese bende ilk başlarda sütüm var sanıp bebeğe mama vermedim.bebeğim bir haftaya yakın kakasını yapmayınca dr 7 güne kadar normal dedi ama benimki 8 gelince dr bana sütün yetmiyor dedi bunu kaka yapmadığı için söylemedi çocuğunda kilosunu takip ederek söyledi benim göğsüm yumuşacık bazen çok sert olurdu bende herhalde sağsam 150 ml çıkar diye düşünüyordum ama maalesef 30 ml anca çıktı..🤕🤕