Merhaba bebeğim 7 aylık memede yada biberonda uyuyakalıyor o şekilde uyuyor bitek emzik emmiyor beni emzik yerine kullanıyor bu konuda ne yapabilirim sallanmak istemiyor çok ağlıyor sallamaya çalışınca sadece emerek uyuycak yada mama yerken bunu nasıl bıraktırıp uyutabilirim bu şekilde olup çare bulan varsa söylesin lütfen sütü yada mamayı bıraktığımda nasıl uyuyacağımı düşünüyorum 🙏😔