2 buçuk aylık bebe annesiyim bebegimin gece uykuları iyi sayılır ama son 10 gündür gündüzleri uyumuyordu öğleden sonra 4 gibi 1 saat uykuya dayanabiliyordu. Bugün doktor önerisiyle klimalı odanın kokmasını açıp içeriyi soğuttun ısıyı sabitledik beş dk içinde bebe mışıl mışıl uyudu. Valla hanımlar biz hile dayanamıyoruz sıcaklara sanırım u sıcaklar çocukları huzursuz ediyor birde osmaniye sıcağı bizdeki düşünün