Eva41 Kızlar bebeğim 25 günlük göbeği hafif hafif kanıyordu doktor bugün k vitamini iğnesi yaptı bugün banyo günü havada çok sıcak olduğu için baya bunaldı doktora sormayı unuttum iğneden sonra banyo yaptırsam bi sıkıntı olur mu ?
Kubra_2019 Eva41 2 gün banyo yaptırmayın omfllit olabilir. K vitaminin den sonra yapılmaz azı bebeklerde eksik kalıyor, kanama devam ederse mutlaka dr götürünüz koterlme yaparlar
NazliHilal Eva41 bence biraz bekle canım. Banyo yaptırdığında göbek deliğini çok iyi kurut mutlaka. Çocuk doktoru arkadaşım söylemişti, banyodan sonra fön makinasıyla göbeği açtırarak iyice kurutun diye. Tabi makina çocuğu yakmayacak ayarda olmalı.
Eva41 Yapraksarmam yok canım doğar doğmaz hepatit b aşısı Yapılıyor göbeği kanadığı içim doktor yaptı
NazliHilal Yapraksarmam normalde yapılıyor ama göbek kanaması devam ederse tekrarlıyorlar k vitaminini. Ama benim yaptığım hastanede k vit kalmamış bize kendiniz bulup yaptıracaksınız demişlerdi de beş gün sonra anca yaptırabilmiştik.
Yapraksarmam Eva41 normalde doğar doğmaz yapılması gerekiyor Kuzum doğum yaptığım hastanede yoktu bizi başka hastaneye göndermişlerdi. Acaba tekrar mı yaptı doktorun kafam ona takıldı
Yapraksarmam NazliHilal bende öyle biliyordum yanılmak istemedim. Benim de doğum yaptığım hastanede yoktu bölge hastanesine gönderdiler orda yaptırdık bizde 2 günlüktü