Kızlar yardım edın kafayı yemek uzereyım 😔3 aylık bebegım var gunduz keyfı yerındeyken de bırden aglayabılıyo dr kolık dedı gunduz uykusu hıc yok 10 dk uyuyo uyanıyo en ufak sese duyarlı . Ayagımda sallayarak uyutuyodum ama kayınvalıdem sagolsun battanıyeye alıstırdı sımdı battanıyeye koymadan asla uyumuyor ayagıma aldıgım an cıglıgı basıyor bu durumdan nasıl kurtulabılırım battanıyeden acıl vazgecmemız lazım ıkı haftaya kadar da işe baslıyorum tekrardan