Merhaba, kızım 1 yaşında bu zamana kadar kahvaltısını öyle böyle yaptı. Haslama yumurta yiyemediği için omlet olarak verdim. Ama yaklasık 2 haftadır kahvaltısını yapmıyor. Yumurtanın tümünü verdiğim için mi reddediyor bilmiyorum. Ekstra ne yapabilirim yardımcı olur musunuz? Siz kahvaltıda neler veriyosunuz bebişlerinize?