Zmrasevgi İlk bebeğimde çok çektim bu gaz sorunundan. Çok şey denedim. Oğlumla birlikte çok ağladığım günler oldu. İkinci hamileliğimde çok araştırma yaptım bu konuda. Ve hiç zorlanmadı bebeğim.
Emziriyorsanız eğer birincisi anne olarak yediklerinize dikkat ediceksiniz. Soğuk içmeyeceksiniz. Gazlı içecekler içmeyeceksiniz. Ayaklarınızı hep sıcak tutacaksınız üşütmeyeceksiniz. Gaz yapan yemekleri bir su haşlayıp döküp ikinci suda pişireceksiniz ve mutlaka kimyon ile haşlayacaksınız. Hergün en az bir tatlı kaşığı kimyon tüketeceksiniz. Bol rezene çayı tüketeceksiniz. Etrafımda ki diğer gaz sorunu yaşayan emziren anneler de bu bilgilerden çok yarar gördüler. Kümyon ve rezeneyi kesünlikle ihmal etmeyin. Allah yardımcınız olsun.