Tubade Kızlar 28 günlük bebeğim var 28 gündür göğüs ucu yarası çekiyorum gümüş kapak kullanıyorum lansinoh krem kullanıyorum Sütümüde sürdüm beklettim ama yok hiç bir sekilde fayda etmediler sizin kullanıp memnun kaldığınız krem veya yöntem var mı?
HKyhn Tubade gümüş kapak neden fayda vermedi acaba yaa. Benimde çok kötüydü kapakla geçti. Sürekli takılı durdu. Sadece emzirirken çıkardım. Sizde mi öyle yapıyorsunuz ?
Beyza7877 Tubade ben 2 ay çektim lansinoh gümüş kapak ve birçok şey denedim benim yaramın uzun sürmesinin sebebi günüş kapaklar oldu açık bi yaranız var ise devamlı nemli kaldığı için kapanmıyor yarayı açık bırakın emzirdikten sonra sütünüzü sürün kurusun sonra kapatın birşey sürmeyin yara iğleşiyor emin olun
FrenchPress Ben kantoron yağı sürmüştüm aktardan eşim almış ozonlu kantoron yağı fıs fıs şeklinde onu sıkıyordum emzirmeden önde yıkıyordum
Mehtap987577 Benimde ayni sizin gibi oldu ben emzirdikten sonra zeytinyağı sürdüm ve kapattım bez sütyen ile ama 3 gün boyunca silikon meme ucu alıp onunla emzirdim kalan sütü sagdım mastit olmamak için emzirmeden önce sütümü şurup tüm siyah halkayı ağzına almasını sağladım ve 2 gündür çok şükür düzeldi artık ağlamıyorum acidan
HKyhn Tubade krem sürmeden deneyin birde. zaten hemen şak diye geçmiyo maalesef. Ben bi iki üç ay kullanmıştım. Ama sızısını çok çabuk azaltmıştı.
Semipermeable Ayni dertten ben de muzdaribim.. bebegim cok kucuk her zaman kahverengi halkayi agzina alamiyor. Meme ucum iptal her emzirmede ciglik atiyorum :( gumus kapak, lansiloh, kantoron yagi, tahin hic bir sey etki etmedi :(
HKyhn Tubade o halde birde şöyle yapmayı deneyin bi göğüsünüzü bir gün hiç emzirmeyin sadece sağın. Bebeğe sağdığınızı ve diğer göğsünüzden verin. Onu bi dinlendirin. Diğer gün ise öbür göğsünüzü
Tugba__00 Ayva çekirdeğinden jel Yapın çok iyi geliyor bir de garmastan krem benim yaralarmda çok fenaydı ağlayarak emzirirdim bu ikisinden fayda gördüm ama tabi uzun sürüyor biraz