MotherofDerin Arkadaşlar, Şubat başında Doğum iznim sona erecek. Şimdiden kara kara düşünmeme başladım. 3 aylık bebeğimi nasıl kime bırakacağım diye. Annem çalışıyor ona bırakamıyorum. Kaynanama da bırakmak istemiyorum. Çünkü yaptığı söylediği en ufak şey batıyor . Bi de bakabilir mi emin değilim zaten çünkü Bebeğim gazlı ve zorlayan bir bebek. Hali hazırda çalıştığım işyerinde çok rahat bir çalışma ortamım var. Tek kötü tarafı maaşımı 1-1,5 ay gecikmeli alıyor olmam. İşyerim Evime de 5 dk mesafede. Yani çok yakın. Geçen gün de burdan önce çalıştığım yerden aradılar. Tekrardan orda çalışmak ister miyim diye? Ayrılma sebebim de çok stresli bir çalışma ortamı olması ve çok zorlayan bir kadın patron olması . Ayrıca maaşım da düşüktü. Şimdi eğer Oraya dönersem şu an aldığımdan çok daha iyi bir maaşla dönebilirim. Çünkü kozlar benim elimde. Ama işyeri evime de yarım saat mesafede. sizce 3 aylık bebeğimi bırakıp işe dönmeli miyim ? dönersem de rahat ama daha düşük maaş aldığım şu anki işime mi ? Yoksa daha yüksek maaşla stresli eski işime mi döneyim ? Zaten işe dönersem bakıcı tutmam gerekecek. 3 ay falan Ücretsiz izin mi alayım ? O arada bakıcı mı Arasam ? En azından ek gıdaya geçene kadar ? Çünkü şu an emziriyorum ? Bu arada eşim home office çalışıyor. Onun çalışma odası var.bilgisayarı ile Orda çalışıyor . Bakıcı varken sıkıntı olur mu ? Daha mı iyi olur ? Önerilerinizi bekliyorum teşekkürler
Seymahamza MotherofDerin alabilirseniz izin alın ben de çalışayım diye düşündüm bir ara ikinci döneme okul için sonra baktım 3 aylık olacak bebeğim aklım onda kalacak evde de sıkılıyorum ama napayım
DemetDM Benim de iznim subat 10 da bitiyor ben memurum ailen Yanımda yok bırakabileceğim kimse yok, el kadar kızımı nasıl ele bırakayım :( alabildiğim kadar rapor alacağım ardından da ücretsiz izin inşallah.
umaydilara Bende 3.5 aylıkken başlayacaktım raporlarla 1 ay daha uzatıp 4.5 aylıkken başladım. Bnmde işim yarım saatlik mesafede ama bebeğimden 4 saat ayrı kalıyorum sadece. Ders programım ona göre ayarlandı. Maddi olarak ihtiyacınız varmı varsa diğer işten alacağınız fazla miktar o işin stresşni çekmeye değecek mi bunların kıyaslamasını yapın. Yok bnm paraya ihtiyacım yok derseniz ücretsiz izin alın. Kendiniz bakın. Bakacak kimse yoksa ve çalışırkende bakıcı tutacaksanız bence yine kendiniz bakın çalışmayın bakıcıya vereceğinize. Ama yok bnm çalışmam lazım maddi olarak ihtiyacım var derseniz bilemem. Bizim babaannemiz bakıyor ve kredi borcumuz bnm maaşımdan çejildiği için çalışmak zorundayım. Sütümü sağdım depoladım bebeennesi içiriyor. İyi de bakıyor. Bakıcıya bıraksam aklım kalırdı evi kamerayla donatırdım herhelda. İie başlamadan önce çok stres yaptım ama bir yöndende başlamak iyi geldi bana. Saçlarımı taramak iki insan görmek psikolojik olarak rahatlattı.bebeğime daha pozitifim. Daha tahammüllüyüm.öyle işte 😊