Yasmn07 Arkadaşlar 6 ay 23 günlük kızım var.En son 2015 de saçımda saç kıran olmuştu.Şimdi yine oldu saçımda açılma var.anti depresyon ilaçları kullanmak istemiyorum.Ne yapabilirim.?
Ogretmenanneee Erkek berberleri bır ılac sürüyor cıkıyor benım kullandıgım hıcbır sey fayda etmedı erkek berberı işi çözdü