Bayanyanak7 canim ben her mamayi kullandim neredeyse. suan 5 ay 24 gunluk kizim 3 aydir aptamil kullaniyorum. ancak her mama her bebege iyi gelmez deneyrek bulmak gerekiyor malesef ki. uygun butceli ariyorsan bebelac gold alabilirsin,sma ve aptamil deneyebilirsin. hipp guzeldir ancak en pahali mamalardan biridir. deneme amacli kucuk kutu al bak bebegin sevecek mi ishal kabiz gaz durumu olacak mo diye. baktin bir sorun yok o zaman buyuk paket alirsin.