Hanımlar oğlum yanımızda yatmaya alıştı kendi beşiği de yatıramadk geniş geniş çapraz yan nasıl aklınıza gelirse oyle yatmaya alıştı.bizim ortamızda yatıyor köşeye büzüşüyoruz kocacım la gece isyan ede ede gitti başka yerde yattı, 😂 biz kıpırdadıkça istemeden değdikçe uyanıyor diyoruz ki tek kişilik bir karyola alıp bizim yanımıza dayasak orda geniş geniş yatsa nasıl olur fikirlerinizi merak ettim 🌼