Ben de geçen gün post açtım, birkaç gün önceden boğazımda beyaz bi noktacık vardı hatta eşime gösterdim bademciğimdeydi sonradan da halsizlik tansiyon düşmesi ve ishal başladı. Havalardandır dedim ama ilerledi kahvaltı hazırlarken bayılacak gibi oluyordum. Neyse bigün patlak verdi o gün ateşimi hiç düşüremedim ilaç içince 1-2 saat düşüyordu sonra tekrar fırlıyordu halsizlik baş ağrısı ishal karın ağrısı tat almada değişiklik mide bulantısı ve kas ağrısı yaşadım. Koronavirüs mü oldum bilemiyorum doktora gitmedim burada tek hastane var ve inanın çok fazla vaka var. 1 hafta kadar sürdü yeni iyileştim. Çok kötüydü gerçekten allah tüm hastalara şifa versin